.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رضایی: عقلا هفته های آینده حرکتی را شروع کنند

رضایی از همه گروه های سیاسی، نخبه های حوزه و دانشگاه و اصحاب رسانه درخواست کرد با تأسی به نوع تحلیل و رفتار رهبر معظم انقلاب، مراجع تقلید و بزرگانی چون آیت الله امامی کاشانی در حمایت از این گفتمان و رویکرد، فضای کشور را به سمت عقلانی تر شدن پیش ببرند و نگذارند افراط گرایان با سخنان و اقدامات غیرمنطقی راه را برای دخالت بیگانگان فرصت طلب هموار کند.
محسن رضایی سخنان خطیب جمعه امروز تهران و تحلیل وی از مسائل اخیر کشور را امید آفرین و الهام بخش خواند.

به گزارش "تابناک" دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که در نماز جمعه امروز تهران شرکت کرده بود، پس از اقامه نماز، در جمع خبرنگاران، ضمن تجلیل از خطبه های امروز آیت الله امامی کاشانی، بهره گیری ایشان از روش اقناعی، ادبیات دوستانه و مودت بخش را برای همه تاثیرگذاران کشور الهام بخش و درس آموز خواند.

بنابر این گزارش، رضایی در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران که نظر وی را در مورد برخی از موضع گیری های التهاب آفرین در روزهای اخیر جویا شده بود، گفت: به نظر ما روش تحلیل، نوع رفتار و ادبیات اقناعی و دوستانه امثال آیت الله امامی کاشانی در مسائل اخیر کشور در صورت تداوم و تکرار از سوی دیگر بزرگان، شخصیت ها و جریان های سیاسی، در عبور کشور از بحران اخیر بسیار راهگشا و سازنده خواهد بود.

وی همچنین از همه گروه های سیاسی، نخبه های حوزه و دانشگاه و اصحاب رسانه درخواست کرد با تأسی به نوع تحلیل و رفتار رهبر معظم انقلاب، مراجع تقلید و بزرگانی چون آیت الله امامی کاشانی در حمایت از این گفتمان و رویکرد، فضای کشور را به سمت عقلانی تر شدن پیش ببرند و نگذارند افراط گرایان با سخنان و اقدامات غیرمنطقی راه را برای دخالت بیگانگان فرصت طلب هموار کند.

محسن رضایی افزود: خوب است که نخبگان و عقلای کشور در هفته های آینده حرکتی را در ایجاد وحدت بیشتر و پرهیز از تفرقه و حفظ آرامش و امنیت کشور با پیروی از رهنمودهای اخیر رهبر معظم انقلاب شروع کنند.

گفتنی است وی در پایان، آمادگی خود و دوستانش را برای چنین حرکتی اعلام کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.